niedziela, 25 stycznia 2015

Pusta studnia

"A we mnie samym wilki dwa, 
oblicze dobra, oblicze zła.
Walczą ze sobą nieustannie, 
wygrywa ten, którego karmię..."
Nie ważne jaki to rodzaj muzyki, kto śpiewa, kto skomponował. Są melodie, które  po prostu lubię. Był kiedyś taki kanał muzyczny, na którym leciały rockowe kawałki. Dosyć często go słuchałam. No i tam pojawił się "Hymn" Luxtorpedy. Muzyka, tekst, wszystko się zgadzało. Nie bez znaczenia jest także fakt, że w pracy z dziećmi wykorzystuję Arkę (najbardziej rockowy zespół dziecięcy jaki znam, w sumie to chyba jedyny taki).
Miałam poszukać w necie czy Luxtorpeda to tylko "Hymn", czy coś jeszcze. Życie, zapomniałam... Nawet kiedy usłyszałam "Wilki dwa", to mnie nie zmobilizowało do poszukiwań. Ale kiedy w radiu Maryja leciał "Hymn", stwierdziłam że tak nie może być ;P 
Jak do tej pory cztery kawałki Luxtorpedy to moje kawałki.  Sami posłuchajcie. Czy można się oprzeć takiemu brzmieniu gitar?


Piękne jest to, że każdy na swój sposób może interpretować teksty Luxtorpedy. Albo używać ich w różnych sytuacjach. Mój ulubiony tekst do marudów, którym tak źle...: "Napisz list otwarty do prezesa drogi mlecznej" ;P
Polecam kanał na YT: OFFICIALLUXTORPEDA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz