niedziela, 21 sierpnia 2016

0_o

Cytując internety: "Co ja pacze?"
Oglądam finał olimpijski kobiet na 800m i nie wierzę. Mężczyźni z kobietami? Nie to tylko hybrydy... Mistrzynią olimpijską została Caster Semenya z RPA - 1.55,28. Druga była Francine Niyonsaba z Burundi - 1.56,49, a trzecia Kenijka Margaret Nyairera Wambui - 1.56,89.
Tak wygląda podium:


Nasza zawodniczka Joanna Jóźwik, spisała się fantastycznie. Polka o prawie sekundę poprawiła rekord życiowy, ale wynik 1.57,37 nie wystarczył do zajęcia miejsca na podium. Jóźwik była piąta... Żadna inna Europejka nie biegała tak szybko od 2011 roku. Czyli tak naprawdę to była druga!


Po wyścigu powiedziała: Trzy zawodniczki, które były na podium, wzbudzają bardzo dużo kontrowersji. Nie ukrywam, że dla mnie to też jest trochę dziwne, że władze nic z tym nie robią. Koleżanki mają po prostu bardzo wysoki poziom testosteronu, podobny do męskiego, dlatego wyglądają, jak wyglądają, i biegają tak, jak biegają. Semenya jest nie do pobicia w tym sezonie i myślę, że jeśli nic z tym światowe władze nie zrobią, będzie do końca nie do pobicia. Pytana przez dziennikarzy o to, jak pokonać Caster Semenyę, odparła: Myślę, że wprowadzić znów limit testosteronu. Trochę też ironizowała: Wstrzyknę sobie trochę testosteronu i z nimi pobiegam. 
Wspomniała sytuację, która miała miejsce, gdy szła na stadion przed biegiem finałowym. Szła przede mną koleżanka Margaret Wambui. Jest trzy razy większa ode mnie - no to jak ja mam się czuć? Wiadomo: ona zrobi jeden krok - ja trzy. To jest takie troszkę krzywdzące dla nas - mówiła. Jak stwierdziła, czuje się jak wicemistrzyni olimpijska. Widziałam Kanadyjkę Melissę Bishop, która była czwarta i była bardzo zawiedziona. Poprawiła rekord życiowy i była za podium. To bardzo przykre. Uważam, że to powinna być złota medalistka. Ja też się czuję jak wicemistrzyni olimpijska. Bardzo się też z tego powodu cieszę, że jestem pierwszą Europejką - podkreśliła. 
Niestety na igrzyskach było dużo więcej kontrowersyjnych decyzji, przede wszystkim zawiedli sędziowie, czy to w boksie, czy w gimnastyce artystycznej. Przykro się patrzyło na takie rzeczy :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz